keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Oletko tavoitettavissa silloin, kun asiakas haluaa?


Luin ilolla Kauppalehdessä (1.10.2014) julkaistua uutista ”Danske alkaa hoitaa lainoja ja sijoituksia lauantaisin”. Vihdoinkin pankkisektorilla joku kääntyy vastavirtaan ja tekee saavutettavuudesta kilpailuedun. Tänä aikana, kun konttoreita lakkautetaan ja asiakaspalvelijoiden määrää supistetaan, kehittää Danske Bank asiakaspalveluaan asiakaslähtöisesti. Kustannustehokkuutta unohtamatta pohjoismainen pankkikonserni tarjoaa asiakaspalvelua puhelimitse sekä verkon kautta silloin, kun asiakas sitä haluaa eli iltaisin ja lauantaisin. Koko uutisen voit lukea täältä.


Yrittäjäopistossa on myös huomattu, että yhä kasvava ryhmä asiakkaita haluaa opiskella omaan tahtiinsa, itseohjautuvasti ja mitä erikoisimpina vuorokauden aikoina. Verkkokoulutusten suosio kasvaa ja joustavuus sekä saavutettavuus ovat kilpailuetuja myös koulutusalalla. Verkkokoulutustarjontaamme voit tutustua täällä: http://www.syo.fi/yrittajyys/verkkokoulutukset





Terveisin,

Sanna Varis,
Yritystoiminnan kouluttaja (sekä luokassa että verkossa)

sanna.varis(at)syo.fi
p. 0108414050

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti